Monday, March 8, 2010

دوستان به وبلاگ دموکراسی وآزادی خوش اومدین

دوستان به وبلاگ دموکراسی و آزادی خوش اومدین من با تاسیس این وبلاگ فقط خواستم یک کم عقده های دلم رو روی کسانی که حق و حقوق من وامثال من را درآزادی بیان خوردندولگد مال کردند خالی کنم .که یواش یواش به حساب تک تک اونها می رسم البته این دفعه نه با زبان منطق و ادب بلکه با فحش و بددهنی .اول از همه هم از مدیر بلاگفا شروع میکنم . وبلاگی داشتم به نام بهارزیبا که تازه درست کرده بودم وتوی اولین پست هم فقط عکس چند تا گل وچندبیت شعروتصویری ازجنگلهای سبزبود. تقریبا دوهفته پیش این وبلاگ را درست کرده بودم تا اینکه دیروز خواستم وبلاگم را آپدیت کنم که یهو دیدم نوشته


____________
این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است:
دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
تخطی از قوانین استفاده از سایت
انتشار محتوای غیر اخلاقی یا م حتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است

_________________



نمی دونم که تصویرگل وگیاه وجنگل وچند بیت شعر چه دشمنی با مدیرشرکت بلاگفا داردکه بلافاصله آنهاراپرپر کردند.هرچی هم به مدیربلاگفا ایمیل زدم جوابی نگرفتم این بودکه اومدم بلاگ اسپوت تاراحت ترحرفمو بزنم وحالا آقای مدیر شرکت بلاگفا بیاوحرفهاموگوش کن .:


آقای مهندس علیرضاشیرازی مهندس مملکت اسلامی ومدیربلاگفا

آقا مهندس:
کیرم به کوس زن وخواهرومادرودختر جنده ات - مادرجنده حرومزاده - من اون ننه جنده ات روگائیدم- من اون خواهروزن جنده ات را گائیدم- کیرهرچه عرب وآخوند مادرجنده وکیرهرچه خره توکوس ننه ات وزنت وتوکون خودت.-آخه مادرجنده حرومزاده - وبلاگ من چه گناهی داشت که حذفش کردی?حالازن جنده - بچه کونی اُبنه ائی اگه می تونی بیا این وبلاگ رو حذف کن


آقای مهندس :


تواین وبلاگ ?من ناموس تورویواش یواش میگام .- تو این وبلاگ چنان زن ومادری ازتوبِگام که ازدنیااومدن خودت هم پشیمون بشی - کیرم توی اون مهندسی ت






عکس وتصویرمهندس مادرجنده وزن جنده وخواهرکوسته مملکت اسلامی یمان:علیرضاشیرازی

______________________________


عکس اول :همانطورکه گفتم کیرخرتوی کوس زن مهندس علیرضا شیرازی
منظورازاین تصویراینه که زن مهندس علیرضا شیرازی روداره آقاخره میگاد


__________________________













این هم خواهرجنده وکوسوی علیرضاشیرازی:-? فیلم وحرکات موزون اصل اصله

_____________________________





این هم خودعلیرضا شیرازی مهندس محترم مملکت اسلامی یمون که آقاسگه داره کونشومیکنه

______________________



این عکس هم ننه جنده مهندس مملکت اسلامی یمان علیرضاشیرازی هستش که یکی داره ننه جنده علیرضارومیگاد . اسمشو نمیدونم - نمی شناسمش - طرف یعنی مردگایَنده غریبه وناشناسه - شاید هم ننه علیرضاشیرازی وقتی خود مهندس داشت وبلاگهاروتوبلاگفا حذف میکرد

اصلاً این عکس خودمه که دارم ننه جنده مهندس رومیگام

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. جناب من صفحه مسدود شده ات را ندیدم اما به صفحه آقای مهندس علیرضا سرکی زدم و توضیحانی که ایشان داده بودند در مورد بستن صفحات بسیار قانع کننده و منطقی بنظر میرسد. چون من نزدیک 49 سال است که در ایران زندگی نمیکنم نمیتوانم متوجه این ناراحتی شما بشوم. آنچه مسلم است برای کارهای رسانه های الکترونیکی در ایران محدودیت های عجیب و نامفهومی قائل شده اند. شما لطف کنید و توضیحات آقای مهندس شیرازی را در صفحه اشان مطالعه بفرمایید و نظر منطقی خودتانرا بدون فحاشی بازگو بفرمایید.
    البته زمان بچگیهایم در ایران دایی فهمیده ای داشتم که میگفت اصولا فحاشی علامت و نشان ضعف است. من امیدوارم بزودی نظر سرکار را در مورد توضیحات آقای مهندش شیرازی در صفحه اتان ببینم. شاد باشید

    ReplyDelete