Tuesday, June 8, 2010

خوب دوستان گرامی بادرودهای خیلی خیلی گرم

خیلی وقت طول کشیدتادوباره پست جدیدرابنویسم من هم مثل همه هموطنای عزیزایرانی توی تظاهراتهاواعتراضهاشرکت کردم توی تظاهراتهاصحنه های بیادماندنی وجالبی رو دیدم که یواش یواش همه روشرح می دم ولی هرچی توی خیابون گشتم تامهندسین ومدیران وصاحبان بلاگفاوبلاگ اسکای وپرشین بلاگ راپیداکنم تاباگائیدن زنان ودختران وخواهران ....(هرچی ماده ومونث توی فک وفامیلشان هست)که دراین موردواقعاًوفورنعمت وارزانی هست -به اونانشون بدم که.....
.....ای من ننه ات روگائیدم علیرضاشیرازی ....من کیرم به کوس خواهرواون زن جنده وهرجائی ات ...آقای مهندس شیرازی ....من ننه بزرگ مرده ات راهم گائیدم ....خودتوی کونی واٌبنه ای روهم گائیدم من همچین اون کوس های توی خونواده وفک وفامیلاتو مسدودبکنم که اگه بعدازاین خواستی هروبلاگی رو توی بلاگفامسدودکنی اول بایدزن ودختروخواهرخوشگلت رابفرستی تاهمگی باهم کیرمنو مِک بزنندوازمن اجازه بگیری ....
....آره داشتم می گفتم ببخشین که کمی آپدیتهادیرشد
...کیرم به کوس خواهرومادرعلیرضا شیرازی این مهندس مملکت اسلامی....
...بببخشیدداشتم میگفتم که دنبال علیرضاکونی شیرازی می گشتم نگوخبر دادن که
امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت علیرضا شیرازی دستگیر و زندانی شد برو خدمتش برس تا در نرفته..
ای ننه جنده شما آخوندهارهم گائیدم با مادروزن اون رهبرچلاقتون علی گداو'''''گائیدم اون حضرت محمد وامام زمانتون روکه نذاشتین یه حالی باکون علیرضاشیرازی وکون نوامیس اش بکنیم.من مادراین حکومت اسلامی روگائیدم
خطبه های نمازجمعه این هفته ....والسلام عیلم ورحمت الله ''خواهراون الله راهم گائیدم

No comments:

Post a Comment