Thursday, June 10, 2010

هرکی می گه آخوندمادرجنده پرروهست اشتباه می کنه


توی این سی سال گذشته دیدیم وشنیدیم که آخوندمادرجنده پرو وبی حیایه ولی باورکنیداشتباه می کنیم توی این دوسال گذشته توی هرسایت سیاسی ومخصوصاًهم به سایتهاووبلاگهای چپی هاوکمونیستهاونمی دونم این چریکهای فدائی خلق سرزدم همه باهم متفق وهم صدایندکه یک شخصی به نام فرخ نگهدار..خائن هستش ..خوب حالا یکی دروغ بگه ..دوتابااین ..منم نفهمیدم فرخ بلاخره اسم زن هستش یامرد..هرچی هست ...دشمن هستن ..نه سه تادروغ می گن وچهارتای دیگه هم پرونده سازی می کنند..بابامن تاحالا بیشترازهزارنفررامتوجه شدم که می گن البته بادلیل وسندومدرک واقعی هم میگن که فرخ خانم خائنه ولی این فرخ خانم مثل اینکه ازآخوندهای مادرجنده ....
...ای علیرضاشیرازی ننه جنده توروگائیدم با اون مهندسی اسلامی ات ...
...قم وجماران هم پرروتروگستاخ تره که ازرونمی ره البته علتش هم اینکه این چپی هاوکمونیستهاوچریک فدائی ها هم مثل این بچه سوسولهاونازنازیهای تی تیش مامانی با این فرخ خانم برخوردمی کنند...اگه یکبارمثل من برخوردکنندخانم فرخ نگهداربه آنجای کوس ننه وزن جنده وهرجائی اش میخندنکه باردیگه لب ازلب بازکنه ...امتحانش ضرری نداره راه برخوردباخائنین اینه....
...آهای خانم فرخ نگهدار...من کیرم به کوس ننه بزرگ وننه ات و زنت وخواهرت ودخترت ...گائیدم هرچی حرامزاده مادرجنده اٌبنه ای _کونی مثل توروکه خیانت میکنی...من اون دختران وزنان دینداراکثریتی دوروبرتو گائیدم...من اون امام خمینی مرده ات رابا اون رای دادنت ...به همراه کوس زنت وآبجی ت و دخترجنده ات رو گائیدم....مادرجنده...کونی اٌبنه ای به آخوندها کون دادی وخواهرمادروزن ودخترت رو به عقدوصیغه آخوندوپاسداردرآوردی وخیانت کردی وحالاهم هی زرت وپرت می کنی من اون زن جنده ات روگائیدم...
خواهرکوسه ننه جنده ...خیانت می کنی....بعدازاین دیگه فقط منتظرم ..لب ازلبت بازه ...همچین کیرمومیزارم توی دهنت که بره تاته اون گلوت وتاآخرعمرخفه بشی ...من بعدازاین هم ننه وزن جنده هرچی آخوندوبازن ودخترجنده توباهم میگام ...خواهرکوسه مادرجنده ....کیرم به کوس اول وآخرت ...خیانت می کنی....
برخوردم چطوربیده.......

No comments:

Post a Comment